Dövlət Sosial Müdafiə Fondu yenidən təşkil olunmuş
mərkəzini istifadəyə verib.
Fonddan Axar.az-a verilən məlumata görə, müasir standartlara
uyğun yenidən təşkil olunmuş 190 Çağrı Mərkəzi fəaliyyətə
başlayıb.
Əhaliyə göstərilən xidmətlərin, vətəndaşların müraciətlərinə
baxılması işinin müasir dövrün tələblərinə uyğun şəkildə innovativ
yeniliklər və müasir texnologiyalar əsasında səmərəli təşkili və
davamlı təkmilləşdirilməsinin fond üçün əsas prioritet olduğunu
deyən E.Mehdiyev bildirib ki, ötən dövrdə sığorta-pensiya
sistemində qabaqcıl dünya təcrübəsinə uyğun avtomatlaşdırılmış
infrastruktur və texnoloji baza qurulub, informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının geniş tətbiqi nəticəsində bütün mövcud
proseslərin elektronlaşdırılması təmin edilib.
Məlumat verilib ki, fondun müasir əsaslarla təşkil edilmiş
fəaliyyət istiqamətlərinin mühüm komponenti olan vətəndaşların
müraciətlərinə elektron qaydada baxılması prosesi üç istiqamət üzrə
həyata keçirilir ki, bunlardan biri də 190 Çağrı Mərkəzi vasitəsilə
aparılır. Fəaliyyətinə 2008-ci ildən start verilən Çağrı Mərkəzinin
ötən dövrdə zəruri infrastruktur və təchizat sisteminin, eləcə də
xidmət göstəricilərinin müasir tələblərə uyğun qurulması
istiqamətində ardıcıl tədbirlər həyata keçirilib.
Son təkmilləşdirilmə tədbirləri nəticəsində Fondun Çağrı
Mərkəzinin fəaliyyəti Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 25 fevral
tarixli 50 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş "Dövlət orqanlarında
çağrı mərkəzlərinin fəaliyyətinin təşkili Qaydaları"nın tələblərinə
uyğunlaşdırılıb və Çağrı Mərkəzi aprel ayının 14-dən xüsusi
avadanlıqla və avtomatlaşdırılmış sistemlə təchiz olunmuş müasir
əsaslı yeni xidmət zalında fəaliyyət göstərəcək.
Çoxkanallı avadanlıqlarla təchiz olunmuş Çağrı Mərkəzi ilə ölkə
ərazisində bütün sabit və mobil telekommunikasiya şəbəkələrindən
birbaşa əlaqə saxlamaq mümkündür. Mərkəz zəruri işçi qüvvəsi,
avadanlıq, proqram təminatı, texniki və metodiki vasitələrlə təmin
edilib. Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları üçün Fondun fəaliyyət
istiqamətləri, qanunvericilik, proseduralar, elektron xidmətlər,
proqram-texniki sistemlər, eləcə də çağrı mərkəzi əməkdaşlarının
davranış və kommunikasiya sahələri üzrə təlimlər keçirilib.
Çağrı sistemində aşağıda qeyd olunan istiqamətlər üzrə
müraciətlərin cavablandırılması həyata keçirilir: pensiyaların
avtomatlaşdırılmış təyinatı; məcburi dövlət sosial sığortası; əmək
pensiyaları; fərdi uçot; elektron xidmətlər. Çağrı sistemi qeyri-iş
günləri və saatlarında avtomatik rejimdə, digər vaxtlarda isə
operatorlar tərəfindən cavablandırılan canlı rejimdə fəaliyyət
göstərir.