Yuxarı

Ölkəmizdə ilk: Gənclər arasında marketinq müsabiqəsi keçirildi

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

“Azərsun Holdinq”in təşəbbüsü ilə Azərbaycanda ilk dəfə gənclər arasında marketinq müsabiqəsi təşkil olunub.

Unikal təcrübə qazandıran “Brand Boom” layihəsinin məqsədi tələbələrə məhsul yeniliyi təklifi vermək, onun marketinq mərhələlərini hazırlamaq və ən əsası, komandada iş bacarıqlarını inkişaf etdirməkdir.

Bu müsabiqə eyni zamanda gənclərə innovativ düşünmə, marketinq strategiyalarını hazırlama və real layihələrlə işləmək imkanı yaradıb.

Ölkəmizdə ilk dəfə təşkil olunan “Brand Boom” böyük marağa səbəb olub.

Beş mərhələdən ibarət olan layihədə tələbələr öz yenilikçi ideyalarını təqdim edib, növbəti mərhələdə layihələrinə dəstək olacaq peşəkarlarla görüş keçiriblər.

Sonda isə hazır olan layihələrin təqdimatı olub və qalib komanda müəyyən edilib.

Müsabiqə nəticəsində ilk yeri “TrueMUN”, ikinci yeri “BuzzMasters”, üçüncü yeri “R.A.R Crew” və “Chill Group” komandaları, özəl jüri mükafatını isə “SPARK” qazanıb.

Qeyd edək ki, layihə “Azərsun Holdinq”in “Feel True”, “Coolmix” “Pure Sense” markaları ilə birgə ərsəyə gətirilib.

Gənclərin marketinq sahəsində geniş təcrübə əldə etməsini hədəfləyən “Brand Boom” layihəsi ilə bağlı ətraflı məlumatı aşağıda qeyd olunan saytdan əldə edə bilərsiniz.

Tarix
2025.03.18 / 18:10
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Tacikistan sülh sazişi üzrə danışıqların yekunlaşmasını alqışladı

Cənubi Qafqaz üçün tərəqqinin vaxtıdır - Sofiya

Britaniya XİN rəhbərindən Bakı və İrəvanla bağlı açıqlama

Üçtərəfli işçi qrupu “yatmış” vəziyyətdədir - Overçuk

Prezident DMX əməkdaşlarını təltif etdi

Sülh müqaviləsinin imzalanması üçün əsas şərt... - XİN

Sərhəddə atışmalar: Rəsmi Bakıdan İrəvana cavab...

Bayramov Çanaqqala Zəfəri ilə bağlı paylaşım etdi

Rusiya Azərbaycanın bu əzmindən... - Matviyenko

İrəvan sazişdə heç bir güzəştə getməyib - Ovannisyan

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla