Ana səhifə Gündəm |
Azərbaycanda 5-ci sinif dərslikləri akademik səviyyədə
yazıldığından orta məktəb şagirdləri başa düşmürlər. Bu sahə üzrə
təcrübəli mütəxəssis kimi deyə bilərəm ki, orta məktəb dərslikləri
şagirdlərin qavrama qabiliyyəti nəzərə alınmadan yazılır.
Dərsliklərində dilin ədəbi normalarının qorunması baxımından
müəyyən problemlər var.
APA-nın xəbərinə
görə, bunu Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının (AMEA) Rəyasət
Heyətinin iclasında çıxış edən Dilçilik İnstitutunun direktor əvəzi
Möhsün Nağısoylu deyib. Onun sözlərinə görə, küçələrdəki afişalarda
bəzi obyektlərin adlarında dilin normalarının pozulması hallarına
tez-tez rast gəlinir. Bu problemin həlli istiqamətində bəzi
rayonların İcra hakimiyyətləri ilə razılığa gəlinib və hansısa
müəssisənin adının seçilməsində institutun da rəyi nəzərə
alınır:
"Məsələn, "supermarket" sözü bəzən ayrı və ya defislə yazılır.
Bunun vahid formada yazılışını müəyyənləşdirmək lazımdır. Bəzi
şadlıq evləri, supermarketlər hətta bizim mentalitetə uyğun
gəlməyən formada adlandırılır. Bu istiqamətdə də müəyyən
maarifləndirmə işləri həyata keçirilir. Dilçilik İnstitutu belə
halların qarşısını almaq üçün monitorinqlər keçirir və "Qaynar
xətt" vasitəsilə onların vaxtında aşkarlanaraq qarşısının
alınmasına calışır".
İnstitut direktoru vurğulayıb ki, Dilçilik İnstitutun alimləri
ölkənin ali məktəbləri üçün də dərsliklərinin hazırlanmasında
iştirak edir. Onun sözlərinə görə, təkcə Azərbaycan vətəndaşları
üçün deyil, əcnəbi tələbələr üçün də "Azərbaycan dili" dərsliyinin
hazırlanması lazımdır.
Tarix
2016.05.25 / 16:49
|
Müəllif
Axar.az
|