Yuxarı

Bu qidalar yaddaş itkisinə səbəb olur- Araşdırma

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Bu qidalar yaddaş itkisinə səbəb olur- Araşdırma

Yağlı və şəkərli qidalar beyin hüceyrələrinə ciddi ziyan vurur. Bu qidalar yaddaş itkisinə və düşünmə qabiliyyətində zəifliyə səbəb olur.

Axar.az xəbər verir ki, mütəxəssislər bu barədə xüsusi xəbərdarlıq ediblər. Qidalanmanın sağlam olmaması birbaşa nevroloji təsirlərlə də özünü göstərir. Beyin və bədən sağlamlığı bir-birilə əlaqəli iki sistemdir.

4 gün ərzində yüksək miqdarda yağlı və şəkərli səhər yeməyi yeyən insanların məlumatları araşdırılıb. Bu qidaların 4 gün ərzində yaddaşa zərər verdiyi məlum olub.

Oksford Universitetində edilən başqa təcrübədə isə pəhrizin 5 gün ərzində əhval dəyişikliyinə, diqqət və yaddaş funksiyasına səbəb olduğu göstərilib. Artıq çəki yalnız bir çox insan üçün uyğun paltar tapmaq uğrunda mübarizə deyil. Artıq çəki bütün bədənə təsir edən bir reallıqdır. Bu insanlarda infarkt və diabet riski çox yüksəkdir. Ancaq mütəxəssislərə görə, bu, arıq insanların rahat bir nəfəs ala biləcəyi mənasına gəlmir. Müəxəssislərin fikrincə, sağlam bir görünüş sağlam bədənə sahib olmaq demək deyil. Arıq olsanız da, sağlamlığınıza ziyanlı pəhriz saxlayırsınızsa, idman etməmisinizsə, hələ də xərçəng, infarkt və diabet riski altındasınız.

Tarix
2021.08.16 / 14:55
Müəllif
Aytəkin Qardaşova
Digər xəbərlər

Azovda həlak olan azərbaycanlıların nəşləri tapıldı

Milli Məclisdə büdcənin icrası müzakirə edilir

Bu ölkələrə səfər etməyin - XİN-dən xəbərdarlıq

Kərim Xan vəzifəsindən kənarlaşdırıldı

Rusiya Bakı və İrəvanı itirir, tək qalıb - Zelenski

Ceyhun Bayramov Yaponiyaya getdi

Bakı və Dəməşq arasında ilk məsləhətləşmələr keçirildi

MOSSAD-da mükəmməl islahat: İran daxildən necə vuruldu?

Dominqes Azərbaycana başsağlığı verdi

Litva və Azərbaycan arasında məsləhətləşmələr keçirildi

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla