GAP mağazasından aldığım
kəməri qaytara bilmirdim. Hüquqlarımı qorumaq üçün Sənaye və
İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və
İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətinə zəng edib
hadisə barədə məlumat verdim.
Axar.az-ın məlumatına görə, bunu Vaqif Abbasov adlı Feysbuk
istifadəçisi yazıb.
Onun sözlərinə görə, şikayətini elə telefonda qeydə alıblar:
"Qeydiyyatda olduğum ünvana məsələnin araşdırılacağı barədə məktub
da ünvanlandı. Dövlət xidməti tərəfindən mənə zəng olunaraq
araşdırma barədə məlumat verdilər.
"Retayl Qrup Azərbaycan"ın tərkibində olan mağazalar şəbəkəsinin
işinə nəzarət edən əsas menecer Renat bəyə yönləndirdilər. Renat
bəylə danışdıqdan sonra mağazaya yaxınlaşıb bir ay öncə 36 manata
alınmış kəməri problemsiz olaraq geri qaytarıb nağd şəkildə pulu
aldım".
V.Abbasov tövsiyə edib ki, mağazalarda və qəbzlərin üzərində
"Məhsullar geri qaytarılmır" yazısını yığışdırsınlar: "Yaxşı deyil.
Hüquqlarımızı qorumaq üçün hüquqşünas olmağa ehtiyac yoxdur".