Montin qəsəbəsində yerləşən Hidayətzadə 20 ünvanında 8
gündür ki, su yoxdur. Sakinlərin dediyinə görə, 3 gün bundan əvvəl
binanın borularının donu açılsa da, burda quraşdırılan smartfon
sayğaclarda problem yaranıb. İki-üç sakinin sayğacı qaydaya salınsa
da, əksər sakinlər hələ də susuzluqdan əziyyət çəkir.
Nərimanov Rayon Su İdarəsi düşdükləri ağır vəziyyətdən şikayət
edən vətəndaşlara məsələyə heç bir aydınlıq gətirə bilməyəcəyini,
smartfonları quraşdıran şirkətə görə cavabdeh olmadığını bildirib.
"Azərsu" Səhmdar Cəmiyyəti də sakinlərə eyni cavabı verib.
Günlərdir susuz şəraitdə olmazın əziyyət çəkən və Azərsu
idarələri arasında çaşbaş qalan sakinlər bu dolaşıqlığı çözə
bilmədiklərindən üzlərini "Axar.az"a tutublar.
Azərsu ASC-nin mətbuat katibi Anar Cəbrayılov isə smartfon
sayğacları bu müəssisənin tərkibində olan Nəzarət Ölçü Cihazları
İdarəsinin quraşdırdığını bildirdi.
Aidiyyəti qurum nümayəndəsi Tahir müəllim isə vətəndaşların
şikayətlərinə bu gün baxa bilməyəcəklərini söylədi və bunu
işlərinin çox olması ilə əlaqələndirdi.
Əməkdaşımıza danışan sakinlərdən biri bildirib ki, Azərsu
onların şikayətinə baxmadığına görə, indi məcburdurlar ki,
Prezidentə müraciət etsinlər. Çünki artıq bundan başqa yolları
qalmayıb.