Ana səhifə Toplum |
Montin qəsəbəsində yerləşən Hidayətzadə 20 ünvanında 8 gündür ki, su yoxdur. Sakinlərin dediyinə görə, 3 gün bundan əvvəl binanın borularının donu açılsa da, burda quraşdırılan smartfon sayğaclarda problem yaranıb. İki-üç sakinin sayğacı qaydaya salınsa da, əksər sakinlər hələ də susuzluqdan əziyyət çəkir.
Nərimanov Rayon Su İdarəsi düşdükləri ağır vəziyyətdən şikayət edən vətəndaşlara məsələyə heç bir aydınlıq gətirə bilməyəcəyini, smartfonları quraşdıran şirkətə görə cavabdeh olmadığını bildirib. "Azərsu" Səhmdar Cəmiyyəti də sakinlərə eyni cavabı verib.
Günlərdir susuz şəraitdə olmazın əziyyət çəkən və Azərsu idarələri arasında çaşbaş qalan sakinlər bu dolaşıqlığı çözə bilmədiklərindən üzlərini "Axar.az"a tutublar.
Azərsu ASC-nin mətbuat katibi Anar Cəbrayılov isə smartfon sayğacları bu müəssisənin tərkibində olan Nəzarət Ölçü Cihazları İdarəsinin quraşdırdığını bildirdi.
Aidiyyəti qurum nümayəndəsi Tahir müəllim isə vətəndaşların şikayətlərinə bu gün baxa bilməyəcəklərini söylədi və bunu işlərinin çox olması ilə əlaqələndirdi.
Əməkdaşımıza danışan sakinlərdən biri bildirib ki, Azərsu onların şikayətinə baxmadığına görə, indi məcburdurlar ki, Prezidentə müraciət etsinlər. Çünki artıq bundan başqa yolları qalmayıb.
Tarix
2014.02.07 / 15:10
|
Müəllif
Vəfa Nağı
|