"Azəryolservis" ASC-ni ləğv edib, Nəqliyyat Nazirliyinin
tərkibində həmin sahəni idarə edə biləcək şöbə yaratmaq
mümkündür".
Bunu Axar.az-a açıqlamasında yol hərəkəti üzrə
ekspert Ərşad Hüseynov Prezident İlham Əliyevin sərəncamı ilə ötən
gün "Azəryolservis" rəhbəri Cavid Qurbanovun "Azərbaycan Dəmir
Yolları" QSC-yə sədr təyin edildikdən sonra sözügedən quruma rəhbər
təyinatı aparılmamasının səbəbi barədə ehtimalını bölüşərkən deyib.
O, sözügedən qurumun Nəqliyyat Nazirliyinə birləşdirilməsinin
mümkün olduğunu, lakin əsas məsələnin idarəetmənin effektivliyinə
söykəndiyini bildirib:
"Azəryolservis" ASC-ni ləğv etmək elə də böyük iş deyil. Məsələ
ondadır ki, cəmiyyət şəbəkələşmiş geniş strukturdur və regionlar
üzrə yol tikinti idarələri var. O idarələri və ştatları ləğv etmək
olmaz. Çünki daima yollara nəzarət etmək lazımdır. Strukturlaşmada
əsas məsələ maliyyələşdirilmə yox, həmçinin idarəetmənin
effektivliyidir. "Azəryolservis" ASC-ni ləğv edib, Nəqliyyat
Nazirliyinin tərkibində həmin sahəni idarə edə biləcək şöbə
yaratmaq olar. Lakin bu da büdcəyə çox gəlir gətirməyəcək. Bu
məsələdə əsas hədəf yolların standartlara uyğun olmasıdır, lakin
bunu hələlik görmürük".
Qeyd edək ki, ötən gün Prezident İlham Əliyev Cavid Qurbanovu
"Azəryolservis" ASC-nin sədri vəzifəsindən azad edərək, "Azərbaycan
Dəmir Yolları" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin sədri təyin edib.
"Azəryolservis" ASC-yə sədr təyin edilməməsi isə bu qurumun
Nəqliyyat Nazirliyinə birləşdirəcəyi barədə ehtimallara yol
açıb.
Xatırladaq ki, fevralın 5-də Dövlət Torpaq və Xəritəçəkmə
Komitəsinin ləğv edilməsi də idarəetmənin effektivliyini artırmaq
və büdcəyə qənaət məqsədilə həyata keçirilən struktur islahatı kimi
dəyərləndirilir.