"Bu, dolayısı ilə onlara yerli qurumlarda reklam
vermələri üçün təzyiq göstərmək deməkdir".
Bunu "Axar.az"ın sosial
şəbəkələrdə yayımlanan reklamlara görə Türkiyədə vergi verilməsi
ilə bağlı sualını cavablandıran media üzrə ekspert Ələsgər Məmmədli
bildirdi:
"Əgər sosial şəbəkə Türkiyədə qeydiyyatdan keçməyibsə, maliyyə
öhdəlikləri də olmur. Hesab edirəm ki, bu məsələdə Türkiyə yalnız
yerli vergi ödəyici qurumlara hansısa göstərişlər verə bilər. Hansı
ki, həmin qurumlar illik gəlirlərinin müəyyən bir hissəsini reklam
xərclərinə yönəldirlər. İndiyə qədər şirkətlər reklama
xərclədikləri pulları gəlir verigisindən çıxırdılar. Güman ki,
bundan sonra həmin şirkətlər reklama xərclədikləri pulları da gəlir
vergisi ödədikləri zaman hesablayacaqlar. Bu isə onların sosial
şəbəkələrə reklam verməkdən imtina etməsinə şərait yaradacaq.
Dolayısı ilə bu onlara yerli qurumlarda reklam vermələri üçün
təzyiq göstərmək deməkdir. Yəni reklama gedən pulların xaricə
axmasının qarşısı alınsın. Əgər sosial şəbəkə ".com.tr" domen adı
ilə qeydiyyatda deyilsə, o zaman sosial şəbəkələrə təsir etmək
mümkün deyil".
Ekspert Türkiyə təcrübəsində sınanılacaq bu tipli dəyişiklərin
Azərbaycanda keçərli olmadığını düşünür: "Bu gün Azərbaycan
qanunvericiliyində sosial şəbəkələrdə reklam yerləşdirən zaman
vergi tutulması ilə bağlı heç bir müddəa yoxdur. Ona görə də
Azərbaycanda belə bir problemin olmasını düşünmürəm. Belə bir
tənzimləmənin birbaşa hansısa ölkənin qanunvericiliyində mümkün
olacağını düşünmək həddən artıq xəyalpərəst olmaq deməkdir. Çünki
sosial şəbəkənin qeydiyyatda olduğu ölkə üzrə bütün gəlir və
xərcləri müəyyən olunur. Həmin ölkədə vergi ödəyir".
Xatırladaq ki, ötən gün
Türkiyənin maliyyə naziri Məhmət Şimşək Türkiyə mediasına verdiyi
müsahibədə sosial şəbəkələrin vergi ödəməli olacağını açıqlamışdı.
O bunun üçün qanunvericilikdə olan boşluğun aradan qaldırılmasının
vacib olduğunu deyib.