Yuxarı

İnfarkt riskini 21 faiz azaldan təbii möcüzə...

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
İnfarkt riskini 21 faiz azaldan təbii möcüzə...

Macarıstanın Zemmelvels (Semmelweis) Universiteti bu günə qədər reallaşdırılan ən geniş qəhvə araşdırması aparıb.

Axar.az Publika.az-a istinadən xəbər verir ki, 11 il boyunca 468 min 629 adamın qəhvə istehlakı ilə sağlamlıq problemləri arasındakı əlaqə araşdırılıb. Belə nəticəyə gəlinib ki, qəhvə ürək xəstəliyi riskini əhəmiyyətli ölçüdə azaldır.

Araşdırmaya görə, gündə 3 fincan qəhvə içmək ürək xəstəliklərindən yaranan ölüm riskini 17, infarktı 21 faiz azaldır.

Amerika Milli Xərçəng İnstitutu da 2020-ci ildə gündə 6-7 fincan qəhvə içməyin xəstəlikdən ölüm ehtimalını 16 faiz azaltdığını araşdırmışdı. Bundan başqa, qəhvə depressiyanı 20, şəkəri isə 27 faiz azaldır.

Mütəxəssislər içərisindəki qatqılara görə qəhvənin sağlamlığa zərərli ola biləcəyi barəsində də qeydlər ediblər.

Tarix
2021.09.04 / 23:57
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Ceyhun Bayramov Yaponiyaya getdi

Bakı və Dəməşq arasında ilk məsləhətləşmələr keçirildi

MOSSAD-da mükəmməl islahat: İran daxildən necə vuruldu?

Dominqes Azərbaycana başsağlığı verdi

Litva və Azərbaycan arasında məsləhətləşmələr keçirildi

Tokayevdən Paşinyana böyük jest - Kremlə mesaj

Kimlərə güzəştli kreditlər veriləcək? - Prezidentdən qərar

İsraildən Paşinyanın qələbəsinə reaksiya

Ceyhun Bayramov Boçorişvili ilə görüşdü

Kinterodan Əliyevə: Anlaşmanı möhkəmləndirmək istəyirik

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla