2013-2014-cü tədris ilində Təhsil Nazirliyində bir sıra
struktur islahatları aparılıb.
Təhsil
Nazirliyindən verilən xəbərə görə, nazirlikdə yeni İnformasiya
şöbəsi, Tədris resursları şöbəsi, İnsan resursları şöbəsi, Daxili
nəzarət şöbəsi, İlk peşə və orta ixtisas təhsili şöbəsi
formalaşdırılıb.
Qeyd olunub ki, nazirlik tərəfindən təhsil sistemində
şəffaflığın təmin edilməsi, müasir idarəetmə modelinin tətbiqi,
kadr potensialının səriştə baxımından gücləndirilməsi sahəsində bir
sıra tədbirlər həyata keçirilib. Təhsil Nazirliyinin Telefon
Məlumat Mərkəzi ("Qaynar xətt" xidməti-146) və Vətəndaşların Qəbulu
Mərkəzi istifadəyə verilib. Telefon Məlumat Mərkəzinə və
Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin gündəlik
statistikası aparılaraq təhlil edilir. Hər iki mərkəzin fəaliyyəti
üzrə toplanan statistik məlumatlar əsasında müvafiq hesabatlar
hazırlanır.
2013-cü il
ərzində mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları rəhbərləri tərəfindən
şəhər və rayonlarda vətəndaşların qəbulu cədvəlinə uyğun olaraq,
Sumqayıt, Şirvan şəhərləri, Lənkəran Siyəzən, Şamaxı, Yevlax,
Ağcabədi və Siyəzən rayonlarında təhsil naziri tərəfindən 800-dək
vətəndaş qəbul edilib. Müraciətlərin 70 faizi müsbət həll
olunub.
Ötən il Təhsil Nazirliyinə ümumilkdə, 60 976 sənəd daxil olub.
Bunlardan 25 672-si məktub, 27 259-u ərizə, 4 145-i faks və
teleqram, 3 900-ü elektron müraciətlərdən ibarətdir.
APA