Təhsil Nazirliyinə gələn müraciətlər daha çox təhsil
sənədlərinin (diplomların) tanınması, ümumtəhsil müəssisələrində
şagirdlərin yerdəyişməsi, ali təhsil müəssisələrinə bərpası və
köçürülməsi, müəllimlərin yerdəyişməsi və işə qəbulu ilə
bağlıdır.
Nazirlikdən Axar.az-a verilən məlumatda Telefon Məlumat
Mərkəzinə ("Qaynar xətt" xidməti, telefon: 146), Kommutator
xidmətinə daxil olan zənglərlə və Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində
2015-ci ilin fevral ayında vətəndaşlara göstərilən xidmətlərlə
bağlı statistika açıqlanıb.
Statistikaya əsasən, Telefon Məlumat Mərkəzinə 5649 zəng
(2013-cü ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 8 dəfə çox, 2014-cü ilin
müvafiq dövrü ilə müqayisədə isə 1,5 dəfə çox) və Kommutator
xidmətinə 3000-ə yaxın zəng daxil olub. Vətəndaşların Qəbulu
Mərkəzində isə 4136 vətəndaşa xidmət göstərilib.
Telefon Məlumat Mərkəzinə və Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzinə
daxil olmuş müraciətlərin (əsasən sorğu xarakterli olub)
əksəriyyəti dərhal cavablandırılıb və operativ həll olunub. 568
vətəndaşın sorğusuna uyğun olaraq, elektron qaydada Təhsil
Nazirliyinin müvafiq məsul şəxslərinin qəbuluna yazılıb.
Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində 1215 sənəd (375 ərizə, 815 məktub,
25 digər sənəd) qəbul olunub və qeydiyyata alınıb.