"Azəriqaz" İstehsalat
Birliyində yeni "Çağrı Mərkəzi" xidməti yaradılıb.
ARDNŞ-dən Axar.az-a verilən məlumata görə, istehlakçılara
göstərilən xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsi, neqativ halların
qarşısının alınması, şəffaflığın təmin olunması, xidmətə nəzarətin
gücləndirilməsi və yaranmış problemlərin dərhal aradan qaldırılması
məqsədi ilə "qaynar xətt" xidməti təkmilləşdirilərək, müştəri
xidməti şöbəsinin tərkibində yeni "Çağrı Mərkəzi" xidməti
yaradılıb.
Belə ki, abonentlər bundan sonra "104" və "185" nömrəli "qaynar
xətt"lərə zəng vuraraq səsli menyünün köməyi ilə müvafiq
düymələrdən birini seçməklə öz müraciətlərini ünvanlaya
biləcəklər.
Sistemin köməkliyi ilə daxil olan zənglər avtomatik qaydada
qeydiyyata alınacaq və yerli qaz istismar sahələrinə elektron
formada göndəriləcək. Bu isə daxil olan şikayət və ya təkliflərin
dərhal araşdırılaraq həll edilməsinə müsbət təsir göstərəcək. Eyni
zamanda, daxil olan bütün müraciətlər arxivləşdiriləcək.
Hazırda xidmət qismən fəaliyyət göstərir. Yaxın vaxtlarda isə
tam istifadəyə veriləcək.