Axar.az
Yuxarı

Axar.Az Logo

ANS yanlış ənənəsini dəyişməlidir

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

ANS Müstəqil Yayım və Media Şirkətinin işgüzar nüfuzuna xələl gətirən materiallar yaymış bir sıra sayt və portallar bu gün məhkəməyə verilib.

Hafta.az həmin saytların bəziləri ilə əlaqə saxlayaraq, iddialara cavab öyrənib.

"Axar.az" saytının baş redaktoru Anar Niftəliyev:

"Şirkət daxilində müəyyən islahatlar, kadr dəyişiklikləri olub. 3-5 aydan bir keçirilən bir prosesdir. Xəbər portalları da ANS-i xüsusi kanal hesab edir. Bu şirkətdaxili kadr islahatı da oxucuların diqqətlə izlədiyi mövzudur. Biz də bunu yazmışıq. Maraqlıdır ki, xəbərdən sonra Mais Məmmədovun münasibətini də, ayrıca ANSPRESS-ə danışdığını da vermişik. Yəni, şirkət tərəfin açıqlamaları olub. Məhkəmə olacaq və biz məhkəmədə nə qədər ədalətli və haqlı olduğumuzu həmkarlarımıza-"ansçi"lərə göstərə biləcəyik.

Əsas məsələ ANS-in ümumiyyətlə mediaya qarşı ənənəvi münasibətindən gedir. Onlar həmişə yazılı, indiki halda isə internet mediası ilə məlum qapalı qurum kimi, məhkəmə dili ilə danışmağa vərdiş ediblər. Hesab edirəm ki ANS ilk yaranan media qurumu kimi yanlış siyasətinə yenidən baxmalıdır. Bir media holdinqinin media qurumlarına bu cür hədəylə, bu cür qapalı münasibəti anlaşılan deyil.

Biz islahatlar haqqında yazanda niyə ANS özü rahat şəkildə aydınlıq gətirmirki?! Bu islahatları ictimailəşdirmək istəmirsə, bu barədə açıqlama verir və bütün saytlar da həmin açıqlamanı yerləşdirirlər. Niyə bundan sonra ANS mediayla hədə dilində danışır?! Dəfələrlə redaksiyanın telefonlarından zəng etmişik, amma cavab verilməyib ki, redaksiyalar inanılmış, mənbəli xəbər yaysın. ANS məmurlardan tələb etdiyi mətbuata açıqlığı öz həmkarlarına tətbiq etmir".

"Publika.az" saytının baş redaktoru Bəxtiyar Əlirzayev:

"Publika.az-da həmin məsələ ilə bağlı 3 material gedib. Biri istinad xəbəri, ikisi isə bu məsələ ilə bağlı Mirşahin bəylə Mais Məmmədovun təkzibləridir. Amma bizim üçün də təəccüblü oldu ki, adımız o siyahıda var. Mən başa düşürəm, orada adi iş rejimi ilə bağlı cürbəcür proseslər gedir. Ola bilər bu proseslərin mətbuata, media qurumlarına o cür yansımağı əsəblərə ciddi təsir edib. Və bunu əsəbi qərar kimi qiymətləndirirəm. Düşünürəm ki, burada jurnalistlər arasında həll edilməyəcək bir məsələ yoxdur. Ortalığa qan düşməyib. Adi işlə bağlı xəbərdir. ANS rəhbərliyi nəzərə almalıdır ki, Azərbaycanda sayt mediası yeni formalaşır. Saytların xəbərlərə o cür önəm verməyi normal hal kimi dəyərləndirilməldir. Mən əminəm ki, o məhkəmə qərarından vaz keçəcəklər, fikirlərini dəyişəcəklər".

"Azvision.az" saytının baş redaktoru Vüsal Məmmədov:

"Bizə qarşı iddia əsassızdır. Çünki həmin xəbər yayılanda biz fikirləşmişdik ki, bu, dezinformasiya ola bilər. Buna görə də ANS satılması haqqında xəbəri verməmişdik. Ansdən işdən çırarılanlar haqqında isə informasiya formasında ANS-in təkzibini vermişik. Yəni, Mirşahinin məhkəməyə verdiyi saytlarının arasında Az.vizion-un adı niyə var, bu mənim özüm üçün də qaranlıqdır... Fikirləşirəm ki, yəqin yanlışlıq olub".

"Aznews" saytının redaktoru Ramil Məmmədli:

"ANS-in belə açıqlama verdiyini, belə bir mövqe sərgilədiyini mətbuatdan oxuduq. Həmin informasiya bizim sayta daxil olandan sonra, bu məlumatı təsdiqləyən oldu. İşdən çıxan bir neçə nəfər öz mövqeyini açıqlayıb, saytda da yerləşdirilib. Və əgər yanlışlıq var idisə ANS televiziyası çox rahat şəkildə açıqlama verib, təkzib mövqeyini verə bilərdi. Medianın qaydalarına əsasən, hər hansı bir xəbər öz təsdiqini tapmırsa digər tərəf məsələ ilə bağlı açıqlama ilə çıxış edir. Yəni, bizim onların mövqeyini verməməklə bağlı belə bir iddiamız olmayıb".

ANS MYMŞ-nın Hüquq Departamentindən ANS PRESS-ə verilən məlumata görə, həqiqətə uyğun olmayan məlumatlar yaydıqlarına görə, məhkəmədə cavab verəcək portallar aşağıdakılardır: aznews.az, ınterpress.az, azvision.az, demokratiya.info, axar.az, publika.az, presspost.az.

ANS Müstəqil Yayım və Media Şirkəti məsələ ilə bağlı bəyanatla çıxış edib:

"Bu portalların qərəzli və əsassız məlumatları əsasında ANS-in işgüzar nüfuzuna maddi və mənəvi ziyan dəyib. Adları çəkilən portallar Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən məhkəmə qarşısında cavab verəcəklər".

Tarix
2014.01.16 / 12:33
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
Digər xəbərlər

Vyetnam təyyarəsi Bakıya təcili eniş etdi

Azərbaycanın Avropa ailəsinə dəvət olunması...

Şəhərsalma Forumunun bəyannaməsi qəbul olundu

Bakı "yaşıl" enerjinin etibarlı mənbəyi olacaq - Nazir

Şuşada 2500 insan yaşayacaq

Suriyada saxlanılan azərbaycanlılar Vətənə gətirildi

İH-də əməliyyat: baş memar və şöbə müdiri tutuldu

Gecə klubundakı partlayış: hökm oxundu

Məktəb direktorundan şəhidlərə hörmətsizlik - Video

TƏBİB-in xəstəxanalarında ödənişli xidmətlərin siyahısı

KULT
<>
Xəbər xətti
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla