"Mən adam tanıyıram ki,
onlar bu SMS-lərdən sonra əsəbdən telefonu çırpıb
sındırıblar".
Bunu "Axar.az"a aldadıcı SMS-lərlə bağlı
danışan psixoloq Dəyanət Rzayev deyib:
"Bu
mesajları müxtəlif formada qarşılayan insanlar var. Adam var ki,
həmin SMS-ləri əyləncəli hesab edir və bu onun üçün problem
yaratmır. Amma əksəriyyət insanlar bu SMS-lərdən əsəb keçirir. Hər
gün 5-10 manat çörək pulu dalınca qaçan insanlar var ki, onların,
necə deyərlər, başını qaşımağa vaxtı yoxdur. Həmin insanlar vacib
SMS-lər gözlədikləri halda bu tipli mesajlarla qarşılaşırlar və
istər-istəməz bu hal onlarda əsəb yaradır. Mən adam tanıyıram ki,
onlar bu SMS-lərdən sonra əsəbdən telefonu çırpıb sındırıblar. O
üzdən mən hesab edirəm ki, bu hər hansı bir formada
tənzimlənməlidir".
Mesajlar
mənasız və bezdiricidir
Bir neçə gün əvvəl parlamentin iclaslarından birində mobil
operatorların hər gün istifadəçilərin mobil telefonlarına müxtəlif
xarakterli reklam SMS-lərini göndərməsi və istehlakçıların
hüquqlarının kobud şəkildə pozması ilə bağlı müzakirə keçirilib.
Millət vəkili Elmira Axundova həmin mesajların onu da bezdirdiyini
vurğulayıb:
"Həmin mesajlar mənasız və bezdiricidir. Gün ərzində müxtəlif
firmaları reklam edən mesajlar alıram. Bundan başqa, belə
mesajlarda insanları aldatmaq, mənasız oyunlara, yarışlara cəlb
etmək halları kifayət qədərdir. Ən əsası odur ki, bu mesajları
açanda abunəçinin balansından pullar silinir. Nəzərə alsaq ki, bir
ailədə beş-altı mobil telefon var, onda ailə büdcəsinə dəyən ziyanı
təsəvvür etmək çətin deyil. Bu hal daha çox "Bakcell" Mobil
operatorunda müşahidə olunur. Mən müraciət edirəm ki, mobil
operator müştərinin razılığı olmadan belə mesajların gəlməsini
dayandırsın. RİTN də bunun qarşısını almaq üçün tədbirlər
görsün".
Xatırladaq ki, şikayətlər təkcə bir mobil operatora deyil, bütün
mobil operatorlara qarşı yönəlib. Mobil operatorlar isə həmin
xidmətlərin ayrı-ayrı firmaların həyata keçirdiyini, mesajların
göndərilməsinə və həmin SMS-lərin məzmununa görə onların məsuliyyət
daşımadığını qeyd edirlər.