Artıq xeyli vaxtdır ki, paytaxtda yeni sərnişin
avtobusları xəttə buraxılıb. İlk günlər yalnız 65 saylı xətt üzrə
hərəkət edən həmin maşınları indi daha bir ünvanda - 61 saylı
marşrutda da görmək olar. Yeni avtobuslar sərnişinlərin rahat
gediş-gəlişinə hesablansa da, gözlənilənlərin əksi ilə
qarşılaşırıq.
Axar.az-ın araşdırmaları göstərdi ki, həm sərnişinlər, həm də
sürücülər yeni, ən müasir tələblərə cavab verən avtobusların
fəaliyyətindən heç də razı deyillər. Buna əsas səbəb sözügedən
marşrutların tutumunun əvvəlkilərdən nisbətən az olmasıdır.
Avtobusda oturacaqların sayının az olmasından əlavə, sərnişinlərin
ayaqüstə dayanması üçün yerlər nəzərdə tutulmayıb.
Bu avtobuslarda keyfiyyətli oturacaqlar, müxtəlif xəbərdaredici
siqnallar, müşahidə kameraları var, əlillər üçün də xüsusi yerlər
nəzərdə tutulub. Ancaq bu avtobusların istifadə edildiyi xətlərdəki
sərnişin sıxlığı narahatlıq yaradır.
Yanacaq xərcləri artıb
Yeni avtobuslar sürücülərə də müəyyən qədər rahatlıq verib.
Oturduqları kabinələr şüşə qoruyucularla fərqlənir: kondisionerli,
komfortu ilə seçilən bu avtobuslara əsasən təcrübəli sürücülər
seçilib və yalnız D kateqoriyası olanlar işə götürülüb. Lakin yeni
avtobusda sürücülərin xərcləri artıb. 61 saylı marşrutda
sərnişinlərər xidmət göstərən sürücü hər gün yanacağa əvvəlkindən
10 manat artıq pul xərclədiyini deyir:
"Ancaq bunun müqabilində marşrut sahibi gündəlik planı
azaltmadı".
Hətta sürücülər yanacağa qənaət etmək üçün yay aylarında
kondisionerləri işlətməyəcəklərini də bildirirlər.
Nəqliyyat Nazirliyi rəsmilərinin yeni ildən nəqliyyat sistemində
nəzərdə tutduqları yeni idarəçilik prinsiplərinin işə düşməməsindən
də özəl şirkətlərın rəhbərləri sui-istifadə edirlər. Avtobus
sürücülərinin maaş sistemi ilə işləməsinə də tələsmirlər.
"Marşrut xətti dəyişməlidir"
Axar.az-a açıqlamasında hüquqşünas Ərşad Hüseynov yeni
avtobusların sərnişinlərin sayına uyğun istifadəsinin daha
məqsədəuyğun olduğunu vurğulayıb:
"Bu avtobuslar ortatutumlu sayılır və sərnişinlərin rahatlığı
üçün nəzərdə tutulub. Onların sərnişin sıxlığının nisbətən az
olduğu marşrutlarda işləməsi uyğun olar".
Daha bir variant isə əlbəttə ki, sərnişin sıxlığı müşahidə
olunan xətlərdə avtobusların intervalının azaldılmasıdır.
Qeyd edək ki, yeni avtobusların ən üstün cəhəti onların Avro-5
standartları ilə işləməsidir. Ekoloji cəhətdən sərfəli olan
marşrutların çox yanacaq sərf etməsini isə Ə.Hüseynov Avro-5
standartına cavab verməsi üçün maşınlarda əlavə avadanlıqların
quraşdırılması ilə izah edir:
"Sözügedən avtobuslarda rahatlıq üçün yerləşdirilən həmin
avadanlıqların işləməsinə əlavə yanacaq tələb olunur. Ona görə də
sürücülərin yanacaq xərclərinin artması məqbul sayılmalıdır".