"SuperOnline" abunəçilərini
ötürdüyü internet sürətində aldadır.
Artıq bununla bağlı Axar.az-a neçənci dəfədir ki, abunəçilər
şikayət məktubu ilə müraciət edirlər.
Uzun müddətdir "SuperOnline" istifadəçisi olan abunəçilər
problemlə bağlı provayderə müraciət etdiklərini deyirlər. Provayder
isə problemin onlardan qaynaqlanmadığını bildirərək, telefon
qovşağından gələn xətlərin köhnə olmasını səbəb göstərir.
Şikayətçilər qeyd edir ki, bununla əlaqədar telefon qovşağına
müraciət edərək öz vəsaitləri hesabına telefon xətlərindəki
nasazlığı aradan qaldırıblar. Lakin bundan sonra da problem aradan
qalxmayıb. Daha sonra, provayder əməkdaşları problemin, əslində
abunəçiyə aid modemdə olduğunu bəhanə gətirərək hər vəchlə
məsuliyyətdən yayınmağa çalışıb. Dəfələrlə "SuperOnline"-a
müraciətdən sonra evə ötürülən internet sürətinin əslində provayder
tərəfindən azaldıldığı bəlli olub. Bu haqda provayderin mənzilə
gələn əməkdaşı bildirib və bunu abunəçilərin mənzilinə ötürülən
xətlərin zəif olması ilə izah edib. Abunəçilər 4 meqabit sürətə
sahib internet paketinin pulunu ödəsə də (20 manat), onlara verilən
internetin sürəti ən yaxşı halda 2 mb-ya çatıb – o da tez-tez
kəsilmələrlə. Bu vəziyyətin bir ildən artıq davam etdiyini nəzərə
aldıqda vətəndaşların nə qədər aldadıldığını təsəvvür etmək çətin
deyil.
Qeyd edək ki, abunəçi çıxış yolunu sözügedən provayderdən
ayrılmaqda görsə də, onu bu fikirdən daşındırmaq məqsədilə
problemin yoluna qoyulacağını bildiriblər. Problem isə olduğu kimi
qalır.
Məsələ ilə əlaqədar Axar.az-a danışan Azad İstehlakçılar
Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov qeyd edib ki, bu açıq-aydın
istehlakçı hüququnun kobud şəkildə pozulması deməkdir:
"İstehlakçının tam haqqı çatır ki, məhkəməyə müraciət etsin. Bu,
bütün hüququ pozulmuş istehlakçılara şamil edilir. Həmçinin
İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və
İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətinə, Rabitə və
Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinə və Azad İstehlakçılar Birliyinə
müraciət edə bilərlər".
E.Hüseynov qeyd edib ki, vətəndaş ödədiyi pul qarşılığında
internet paketi ala bilmirsə və aldadılırsa, ödədiyi vəsaiti
məhkəmə yolu ilə provayderdən ala bilər:
"Abunəçilər 4 meqabayt sürətə sahib internet paketinin pulunu
ödədiyi halda (20 manat), onlara verilən internetin sürəti ən yaxşı
halda 2 mb-ya çatırsa, bu abunəçinin hüququnun pozulması deməkdir.
Abunəçinin tam haqqı çatır ki, provayderi məhkəməyə versin və
ödədiyi pulları geri alsın. Provayder pulu mütləq şəkildə geri
qaytarmalıdır. Ancaq vətəndaşın əlində aldadıldığına, ödədiyi pul
qarşılığında ona verilən internet paketinin zəif olmasına dair
sənədlər olmalıdır ki, bunu sübut edə bilsin. Bu problemi təkcə
məhkəmə yox, dövlət orqanlarının köməyi ilə də etmək mümkündür.
Ancaq bunun üçün əlinizdə aldadıldığınızı sübut edən sənədlər
olmalıdır".