"Dərsliyin yaradılması üçün təklif belə verilməyən
fənlərimiz var. 2012-ci ildə 2 fənn üzrə, 2013-cü ildə 3 fənn üzrə,
2014-cü ildə VII sinifdə 1, VIII sinif üçün 2 fənn üzrə ümumiyyətlə
təklif verilməyib".
Report.az xəbər
verir ki, bunu Azərbaycanın Təhsil naziri Mikayıl Cabbarov elektron
resursların təqdimat mərasimində çıxışı zamanı deyib.
Onun sözlərinə görə, həmin fənlər əsasən xarici dillər (alman,
fransız, bəzi hallarda rus dili) üzrədir: "Bu da o deməkdir ki,
mövcud çərçivədə şagird tədris proqramı təsdiq olunub, şagird
məktəbə gəlməli və dərslik olmalıdır. Lakin mövcud çərçivədə
dərsliyin yaradılması üçün maraq göstərən tərəf yoxdur".
Bunun Təhsil Nazirliyinin, eləcə də təhsil sisteminin üzərinə
qeyri-adi çağırış qoyduğunu vurğulayan M.Cabbarov əlavə edib ki,
təklif olmadığı halda belə dərslik bir neçə aydan sonra məktəbdə
olmalıdır: "Hamımız konteksti bilməli və bunun səbəbləri ayrıca
müzakirə olunmalıdır. Bu sistemin kifayət qədər ciddi islahata
ehtiyacı var və mövcud nəticələrdən dərs çıxarmamaq
qeyri-mümkündür".
Nazir həmçinin qeyd edib ki, dərslikləri birmənalı şəkildə ən
yaxşı mütəxəssislər hazırlamalıdır:
"Heç də hər bir halda öz sahəsində ən yaxşı olan mütəxəssis
yaxşı dərsliyin yaradılması üçün və yaxud bu gün təhsil sistemində
tətbiq olunan prinsiplər üzərində tədris materialının çatdırılması
cavabını gözləyən suallardır. Bu məsələdə Təhsil Nazirliyinin və
təhsil sisteminin rolu həmin müəlliflərin müəyyənləşdirilməsi və
onlara lazım olan alətlərin təqdim edilməsindən ibarətdir. Bu
istiqamətdə təhlilləri həyata keçirib müvafiq təklifləri hökumətə
təqdim etmişik. Ümid edirik ki, yaxın zamanlarda dərsliklərin
yaradılması texnoloji prosesində yeni nailiyyətlər əldə
edəcəyik".