Yuxarı

Nazirlikdən Çağrı Mərkəzi ilə bağlı statistika

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Pandemiya ilə əlaqədar sosial dəstək tədbirlərinin geniş miqyas aldığı indiki dövrdə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin 142 - Çağrı Mərkəzi də gücləndirilmiş iş rejimində fəaliyyət göstərir. Yalnız bu ay, yəni aprelin 1-dən 142 - Çağrı Mərkəzinə vətəndaşlar tərəfindən 94 minə yaxın zəng daxil olub.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə nazirliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya şöbəsindən bildirilib.

Əmək, məşğulluq, sosial müdafiə tədbirləri, tibbi-sosial reabilitasiya, habelə hazırda həyata keçirilən sosial dəstək tədbirləri və s. ilə bağlı müraciətlər əməkdaşlar tərəfindən ətraflı cavablandırılır. Sorğu xarakteri daşıyan müraciətlərlə bağlı izahat və məlumatlar verilir.

Çağrı Mərkəzində saat 9:00-dan 24:00-a kimi 100-dək operator tərəfindən zənglər cavablandırılır.

Tarix
2020.04.18 / 18:12
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

BMT BA Bakının irəli sürdüyü qətnaməni qəbul etdi

Kazan görüşünün “sirri”: Nikol nəyin “zəmanət”inə çalışır?

BVF rəhbəri Bakıdan paylaşım etdi: Bu füsunkar şəhər...

Güney Azərbaycandan COP29-a – Bakıya çağırış

Azərbaycandan yüksək gözləntilərimiz var - BMT

İmamoğlunun Bakı səfərində diqqətçəkən məqam

Hacıyevdən Borrellin "bağ və cəngəllik" bənzətməsinə cavab...

Prezident Məhəmməd Əl-Casir ilə görüşdü

1919-cu il Sülh Konfransına təqdim edilmiş xəritədə... - XİN

COP29-da danışıqlar prosesində irəliləyişlər var

KULT
<>
Xəbər xətti
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla