"Parabank" ASC müştərilərin
şikayətləri ilə əlaqədar "Müştərinin səsi" proqramına
başlayıb".
Bunu Axar.az-a açıqlamasında Bankın Filialların idarə edilməsi
və nəzarət şöbəsinin müdiri Arzu Əzimova bildirib.
O, kampaniya çərçivəsində artıq iki şikayətin qeydə alındığını
və onlardan 1-nin araşdırılaraq qərar qəbul edildiyini deyib:
"Filialların fəaliyyəti ilə bağlı şikayətlər Filialların idarə
edilməsi və satış departamentində araşdırılır. Şikayət edən
müştəriyə simvolik olaraq 10 manat məbləğində mükafat verilir.
Artıq iki şikayət var. Onlardan biri araşdırılır, digəri isə
araşdırılıb və qərar qəbul edilib. Müştəri girov qoymaq istədiyi
əmlakın bank əməkdaşı tərəfindən girov kimi qəbul olunmaması ilə
bağlı şikayət edib. Araşdırmadan sonra məlum olub ki, müştərinin
girov qoymaq istədiyi əmlakın likvidliyi o qədər də yüksək deyil.
Məhz bu, daxili qaydalarımıza uyğun gəlmədiyi üçün müştərinin
girovu qəbul edilməyib".