"Çox rəssam "xaltura" edir,
yaradıcı iş çəkmir və buna məcburdur. Çünki pul
qazanmalıdır".
Bu sözləri rəssam Könül Kəngərli Axar.az-ın Azərbaycan
rəssamlarını necə təmin edirlər" sualını cavablandırarkən
deyib.
Könül
Kəngərli alıcı qüvvəsinin azlığından şikayət edib:
"Gəlir mənbəyi satışlardandır. Çox rəssam "xaltura" edir,
yaradıcı iş çəkmir və buna məcburdur. Çünki pul qazanmalıdır. Təbii
ki, alıcı qüvvəsi də çox zəifdir. Yəni ikinci bir gəlir yeri
olmadan yalnız rəssamlıqla dolansa, rəssam 3 ay ac, bir ay tox
gəzər. Rəssamlığın ümidinə qalsa, rəssamlar ac qalar, çünki bir
daha deyirəm, alıcı qüvvəsi çox zəifdir. Yaxşı yaşamaq, geyinmək
istəyirsənsə, əlavə gəlir mənbəyi mütləqdir. Yox emalatxanadan
çıxmayıb ilin 365 gününü orda qənaətlə yaşayacaqsansa, bəs
edər".
Günel
Ravilovaya görə heç kim artıq pulunu rəsmə vermək
istəmir:
"Gəlir mənbəyi satdığımız əsərlərdən əldə olunan gəlirdir. Bir
də müxtəlif müsabiqələrdə iştirakımız və hər bir ödənişli mükafatın
qalibi olmaq mümkündür. Dolanışığımız çox kafidir. Çünki bizdə
rəsmlərə dəyər verənlər çox azdır. Heç kim artıq pulunu rəsmə
vermək istəmir. Ümumiyyətlə, Azərbaycanda rəsm əsəri satmaq çox
çətindir. Mənim işlərimi alanların çoxu xaricilərdir".
Fərhad
Yalquzaq ciddi sənətə önəm verilmədiyndən gileylidir:
"Hərə bir cür başını dolandırır. Əslində,
rəssamlarımızın çoxu özünü təmin etmək üçün əsil yaradıcılıqdan
uzaqlaşıb "xaltura" ilə məşğul olmağa məcbur olub, çünki Qərb
aləmində elitar sayılan rəngkarlıq sənətinə Azərbaycanda dəyər
verilmir. Bizim ölkədə rəngkarlıq sənəti, ədəbiyyat bu mühitin
içində olanlardan, öz sənətinə gerçək dəyər verənlərdən başqa heç
kim üçün maraqlı deyil. Ancaq müğənnilər, rəqqasələr dəyərlidir -
onları telekanallar hər gün insanlara göstərir, bir gün də
gündəmdən düşməklərinə yol vermirlər. İstənilən bozbaş müğənninin
adını bütün xalq bilir, onların mahnılarını dinləyir, toylarına
dəvət edib başda otuzdurur, ciblərinə istənilən qədər pul qoyurlar.
Rəssam isə gedib dəxilsiz bir yerdə işləməli, sənətinə sərf etməli
olduğu enerjini o işə sərf etməli olur. Əlbəttə, nə qədər söyləsək
də, bunun heç bir xeyri yoxdur, çünki mədəni cəmiyyət olmasa,
gerçək yaradıcı insanlar heç zaman öz qiymətlərini almayacaqlar.
Mədəni cəmiyyətin yaranması isə ənənəyə bağlıdır ki, bizdə də bu
ənənə yoxdur. Biz insanlar üçün ancaq ekzotik maraq kəsb edirik.
İldə bir neçə əsər satırıq, onu da adətən xaricilər alır. Mənasız
bir cəmiyyətdə yaşadığımı dərk etdiyim üçün artıq bunu çox ürəyimə
salmıram, "sənət sənət üçündür, sənət sənətkar üçündür" deyərək
özüm üçün emalatxanada qurdalanıram".