"Qəbulda toplanılması mümkün olan maksimal bal 700-dür.
0-700 bal diapazonunu şərti olaraq (0-200), (200-300), (300-500),
(500-700) intervallarına bölərək, ənənəvi "2", "3", "4", "5"
qiymətləri ilə analogiyasını yaratsaq, görərik ki, keçən il
abituriyentlərin 64.7 faizi imtahandan "2", 13.6%-i "3", 15.7%-i
"4", 6 %-i isə "5" qiymət alıb".
Report xəbər
verir ki, bunu Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının sədri
Məleykə Abbaszadə "Abituriyent" jurnalının 12-ci sayının təqdimatı
zamanı deyib.
Onun sözlərinə görə, 2013-cü ildə bu göstəricilər uyğun olaraq
65 %, 13.8 %, 15.7 %, 5.6 % olub: "Göründüyü kimi, keçən il "2" və
"3" qiymət alanların faizi nisbətən azalıb, "5" qiymət alanların
faizi artıb, "4" qiymət alanların faizi isə dəyişməyib. 100-dən az
bal toplayan abituriyentlərin hamısı, 100-200 bal toplayan
abituriyentlərin isə 19%-i xüsusi qabiliyyət tələb edən ixtisaslara
qəbul olanlardır. Təəssüflə qeyd etmək lazımdır ki, bu il Daşkəsən,
Ağsu, Xaçmaz, Astara, Samux, Ucar, Qusar, Ağdaş, Qobustan,
Sabirabad, Zərdab, Goranboy, Lerik, Şabran, Quba, İmişli və
Yardımlı rayonları, eləcə də Naxçıvan MR-in Kəngərli, Sədərək və
Babək rayonlarının cari ildəki məzunlarını təmsil edən
abituriyentlərin 40%-dən çoxunun qəbul imtahanlarında topladığı bal
100-dən aşağı olub.
TQDK sədri, həmçinin attestatda bütün qiymətləri "5" olan
abituriyentlərlə bütün qiymətləri "3" olan abituriyentlərin imtahan
ballarını müqayisə edib: "Tam orta məktəbi bütün fənlərdən "3"
qiymətlə başa vuran məzunların 97,17 %-nin qəbul imtahanlarındakı
nəticələri də çox zəif 0-200 bal intervalında olub. "5" qiymətlə
bitirən məzunların isə yalnız 42.46 faizi attestat qiymətlərini
doğrulda bilib. Bu da məktəblərdə verilən aşağı qiymətlərin
obyektiv olduğunu, yüksək qiymətlərin isə nisbətən şişirdildiyini
göstərir. Əlbəttə, obyektiv qiymətləndirilmə aparılarsa, təhsilin
bir pilləsində əldə olunmuş nailiyyətlər digər pilləyə keçiddə
nəzərə alınmalıdır. İndiki halda isə attestat qiymətləri ali təhsil
müəssisələrinə qəbul zamanı nəzərə alınaraq bunun əsasında
abituriyentin nəticəsinə hər hansı bal əlavə edilərsə, əla
qiymətlərini doğrultmayan "əlaçılar" öz biliyi hesabına bal
toplayanları sıxışdırıb onları ali təhsil müəssisələrinə qəbulda
üstələyə bilərlər. Digər tərəfdən, kim zəmanət verə bilər ki, bu
cür addım subyektivliyə bir qədər də rəvac verməyəcək. Odur ki, biz
məktəb və qəbul göstəriciləri arasında yüksək korrelyasiya
olmayanadək attestat qiymətlərinin qəbulda əlavə bal kimi nəzərə
alınmasının tərəfdarı deyilik".