Azərbaycanda kütləvi informasiya vasitələrinə qanunsuz
sponsorluq edənlər böyük məbləğdə cərimə olunacaqlar.
Report xəbər
verir ki, bununla bağlı məsələ yeni hazırlanan İnzibati Xətalar
Məcəlləsində əksini tapıb.
Məcəllə layihəsinin 386-cı maddəsinə əsasən, kütləvi informasiya
vasitələrinə, o cümlədən teleradio verilişlərinin (proqramlarının)
hazırlanmasında sponsorluqla bağlı "Teleradio və radio yayımı
haqqında" qanunun və "Kütləvi informasiya vasitələri haqqında"
qanunun tələblərinin pozulmasına görə fiziki şəxslər 1 000 manatdan
1500 manatadək, vəzifəli şəxslər 2 500 manatdan 3 500 manatadək,
hüquqi şəxslər isə 8 000 manatdan 10 000 manatadək miqdarda cərimə
ediləcəklər.
İnzibati Xətalar Məcəlləsinin hazırda qüvvədə olan 188-ci
maddəsinə əsasən, reklamı qadağan olunmuş məhsulların
istehsalçıları və onların satışını həyata keçirən şəxslər
tərəfindən kütləvi informasiya vasitələrinə (televiziya və radio
yayımı istisna olmaqla) sponsorluğa görə 30 manatdan 50 manatadək
miqdarda cərimə tətbiq edilir.
Yeni hazırlanan layihədə isə televiziya və radio yayımı ilə
bağlı istisna ləğv olunub və cərimələrin bütün KİV-lərə şamil
edilməsi nəzərdə tutulub. Daha bir yenilik isə cərimələrin belə
qanun pozuntularına yol verən vəzifəli və hüquqi şəxslərlə yanaşı
fiziki şəxslərə də şamil olunmasıdır. Hazırda qüvvədə olan İnzibati
Xətalar Məcəlləsində fiziki şəxslərin cərimə olunması nəzərdə
tutulmayıb.
Qeyd edək ki, yeni hazırlanan İnzibati Xətalar Məcəlləsi hazırda
layihə formasındadır. Bu layihə qəbul olunarsa, 2016-cı ilin mayın
1-də qüvvəyə minəcək. İnzibati Xətalar Məcəlləsinin layihəsi Milli
Məclisin Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsində müzakirə
edilib və parlamentin plenar iclasına tövsiyə olunub.