Azərbaycanın mobil rabitə
bazarının lideri Azərsell Telekom müştərilərinin rahatlığını nəzərə
alaraq, Gənclik Mall ticarət mərkəzinin 1-ci mərtəbəsində yerləşən
Maxi.az magazasında yeni Müştəri Xidmətləri guşəsini abunəçilərin
ixtiyarına verib.
Şirkətdən Axar.az-a verilən məlumata görə, iyun ayının 13-dən
etibarən "Azərsell" abunəçiləri burda bütün növ müştəri xidmətləri
ilə təmin edilir.
"Azərsell" müştərisi öz sim-kartının dublikatını çıxarmaq, yeni
xidmətlərə qoşulmaq, faktura əldə etmək, həmçinin, şirkətin tarif
və kampaniyaları haqqında ətraflı məlumatla tanış olmaq imkanı əldə
edir.
Məlumat üçün bildirək ki, "Azərsell" Müştəri Xidmətləri
sahəsində innovativ yenilikləri ilə hər zaman seçilib. Şirkət
1998-ci ildə ölkədə ilk dəfə olaraq 24/7 rejimində fəaliyyət
göstərən Telefon Mərkəzi, 2009-cu ildə isə Gəncədə ilk Regional
Telefon Mərkəzini yaradıb. Öz müştərilərinə yalnız üz-üzə deyil,
həm də virtual, "online" şəkildə xidmət göstərən "Azərsell" sosial
şəbəkələrdə də bu xidmətin keyfiyyətini yüksəldir. Müştəri
məmnuniyyəti sahəsində göstərdiyi uğurlu xidmətlərinə görə,
"Azərsell" müxtəlif mükafatlara layiq görülüb. "Azərsell"
Azərbaycanda ən böyük müştəri xidmətləri şəbəkəsinə - 60 Ön Masa və
"Azərsell" Ekspres ofisləri və 425 rəsmi satış məntəqəsi ilə ən
geniş satış şəbəkəsinə malikdir. Bu məntəqələr yüksək keyfiyyətli
servis göstərmək üçün bütün ölkə boyu müştərilərin
xidmətindədir.
Daha ətraflı məlumat üçün [email protected] ünvanına müraciət edə
bilərsiniz.