Bu gün qələmə alınan bədii əsər xeyir və şər qütblərinin
arasında doğulmaqdadır. Klassik ədəbiyyatımız
dünya üçün təbii ki, maraqlıdır və maraqlı olduğu üçün də örnəkdir.
O ki qaldı müasir ədəbiyyatımıza (istər poeziya, istərsə də nəsr və
dramaturgiya), bu barədə də xeyli nikbinəm.
Bu sözləri şair Yusif Nəğməkar Azərbaycan yazarlarının dünya
oxucusu ilə mətn səviyyəsində əlaqə yaratması yolları haqda
Axar.az-a danışarkən deyib. O, milli ədəbiyyatın, sənətin
təbliğinin mühüm olduğunu bildirib:
"Bu gün dünya oxucusunu maraqlandırmağın, diqqətini cəlb etməyin
dəyişməz yolunu onda görürəm ki, yazdığımız əsərlər mövzu
aktuallığı ilə yanaşı, həm də obrazlı, bədii dilə malik, milli və
bəşəri olmalıdır. Bu yerdə iki misramı xatırlayıram:
Millətin millisi olmayan şair
Dünyanın dillisi olsa da heçdir...
Bu gün ən inkişaf etmiş ölkələrdə belə bizim daha çox milli olan
mənəvi sərvətlərimizə heyrətlənirlər. Deyək ki, bir ingilis, yaxud
bir fransız üçün hər hansı Azərbaycan xanəndəsinin oxuduğu muğam,
yaxud xalq mahnımız milli özünəməxsusluğu ilə maraq doğura bilər,
nəinki azərbaycanlının fransız və ingilis mahnısı oxuması (nə qədər
mükəmməl ifa etsə belə). Eynən ədəbiyyatda da belədir. Bu bir
pozulmaz qanundur ki, normalda milli olan bəşəridir, bəşəri olan
milli olmaya da bilər.
Xalq yazıçısı Anarın "Göz muncuğu", "Beş mərtəbəli evin altıncı
mərtəbəsi" daxil olmaqla əksər əsərləri, Elçinin "Mahmud və
Məryəm", "Baş" romanı və digər əsərləri milli və bəşəridir,
həmçinin dünyanın marağındadır. Şairlərdən Fikrət Qoca, Nəriman
Həsənzadə, Fikrət Sadıq, Musa Yaqub, Sabir Rüstəmxanlı, Məmməd
İsmayıl, Ramiz Rövşən, Vahid Əziz və bir də mənim mənsub olduğum
ədəbi nəslin nümayəndələrindən adını çəkmədiyim əksəriyyətinin
əsərlərini sadalaya bilərəm...
Əgər Ramiz Rövşən şeirlərində, deyək ki, Allaha və dünyaya
müraciət edirsə və həmin şeirlər də başqa dillərə normal tərcümə
olunursa, həmin dildə danışan xalq - oxucu üçün də Azərbaycan
şairinin poetik deyim tərzi maraq doğurmaya bilməz.
Yaxşı ki, indi istedadlı gənc qələm sahiblərimiz də
yetişməkdədir. Ancaq onlar istedadlarını düzgün yönə tutanda daha
çox uğur qazanırlar. Mən vaxt, imkan tapdıqca gənc yazarların
əsərlərini oxuyuram. Hətta onlardan öyrənirəm də. Təəssüf ki,
sənətə təzəcə qədəm qoyanlardan bəziləri özlərindən əvvəlki nəsli
qismən, yaxud tamamilə inkar yolunu tutmaqla məşhurlaşmaq
istəyirlər. Bu isə qorxulu meyildir. Mən cavan nəslin həm ədəbiyyat
korifeylərinin, həm də özümüzün yaşlı nəsil yazıçı və şairlərimizin
əsərlərini oxuyub onlardan bəhrələnmələrinin tərəfdarıyam. Çünki
hər bir yenilik, hər bir modern addım yalnız kök üstündə boy atanda
daha dolğun, qəbul edilən olur. Belə də çağdaş ədəbiyyatımız dünya
üçün də intensiv maraq səviyyəsinə qaldırıla bilər".