"Sözün kadrı" layihəsində
"Sözün kadrı" layihəsinin budəfəki qonağı yazıçı Sevinc
Elsevərdir. Rejissor İntiqam Hacılı onun "Şəhər" romanının
motivləri əsasında "Qız yükü" serialını çəkib.
Axar.az "Qız yükü" serialı haqda söhbəti təqdim edir:
– "Qız yükü" serialından razı qaldınızmı? Romanınızı
ekranlaşdırmağı nə dərəcədə bacardılar?
– İntiqam Hacılı demişdi ki, "Şəhər" romanının motivlərindən
istifadə edəcəklər. Bir var ekranlaşdırmaq, bir də var ssenarini
hər hansı əsərin motivləri üzərində qurmaq. Ekranlaşdıranda əsər
elə də dəyişikliyə uğramır. Hətta elə yazıçılar var ki, əsərlərinə
qarşı çox tələbkar olur. Ən xırda dəyişikliyi qəbul etmir,
rejissoru məhkəməyə belə verirlər. Məsələn, Drayzer "Amerika
faciəsi" əsərini təhrif elədiyinə görə rejissoru məhkəməyə
vermişdi. Mənsə, yazıçının rejissorun işinə qarışmasının tərəfdarı
deyiləm. Ya çəkməyə icazə verəcəksən, azadlıq verəcəksən, ya da
verməyəcəksən. Məsələn, Selincer əsərlərinin ekran həllini təsəvvür
edə bilmədiyindən ekranlaşdırılmasını da istəməyib. Onsuz da, bir
yazıçı həyatda olmayandan sonra özü gəlib onun əsərini
ekranlaşdıran rejissorun işinə qarışa bilmir. Yazıçının məsuliyyəti
əsəri yazıb bitirənə qədərdi.
– Bəs sizin əsəriniz ssenariləşdiriləndə sizlə
məsləhətləşdilər? Təklif gələndə necə
qiymətləndirdiniz?
– Serialın adına, ssenarisinə qarışmamışam. Amma müəyyən tənqidi
fikirlərimi səsləndirmişəm. Bunları İntiqam bilir. Sadəcə, serialın
çəkilişi boyu problemlər olmuşdu. Serialın əvvəlki ssenaristi
"Şəhər" romanının motivlərindən çox uzaqlaşmışdı. Həmin ssenaristlə
yaranan problem bütün serial boyu özünü göstərdi. Mən işin
içindəydim, ona görə anlayışla qarşıladım. Məncə, İntiqam
öhdəsindən gəldi.
– Əsərə görə sizə qonorar verildi?
– İntiqam mənim yaxın dostumdur. Əlimdən gələn mənəvi dəstəyi
vermişəm. Uşaq rollarından birində qızım Nilufər oynayıb. Qonorar
da almışam. Hətta Nilufərə də qonorar yazmışdılar. Qızıma qızıl
boyunbağı aldım. Dedim ki, bu həyatda qazandığın ilk puldu, bu
boyunbağı yadigar qalsın.
– Başqa hansısa əsərinizə film, ya da serial çəkmək
təklif olunub?
– Keçən il "Anamın kitabı" müsabiqəsində qalib olan pyesim
səhnəyə qoyulacaqdı. Teatrın direktoru ilə söhbətdə bayaq dediyim
fikirləri ona da dedim: "Mən yazmaqla işimi bitirmişəm. Bundan
sonrakı iş sizin üzərinizə düşür". Və heç maraqlanmıram ki, onlar
orada nə iş görürlər. Mən rejissorların xoşuna gələ biləcək
problemsiz yazıçıyam... Özüm də kinoşünasam. Kino işinin nə qədər
mürəkkəb olduğunu bilirəm. Bəzən əsərdə elə bir hissə ola bilər ki,
onun ekran və ya səhnə həllini vermək çətin, hətta mümkün olmasın.
Bütün bunları başa düşürəm. Ədəbiyyatda olan azadlığın kino və
teatrda olmadığını da bilirəm. Hər hansı romanın yeganə müəllifi
yazıçıdır. Amma film, tamaşa belə deyil – bu, kollektiv işdir. Ən
azı, istənilən rejissor prodüser və sponsordan asılıdır. Amma
yazıçı azaddır.
– Bəs serial tamaşaçılar tərəfindən necə qarşılandı,
hansı fikirləri eşitdiniz?
– Bu, İntiqamın ilk işi idi. Serial baxılırdı. Neçə dəfə reytinq
cədvəlində birinci sırada oldu. Serialların da ən uğurlu cəhəti,
demək olar, elə budur. Seriallar reklam bazarına, marketinqə
işlədiyindən reytinq çox önəmli məsələdir. Reytinq də var idi.
Bununla yanaşı, romanın ruhu da saxlanmışdı. Biz şəhər-kənd
problemini, kənd qadınlarının həyatını, kənddən şəhərə gələn
adamlar üçün şəhər həyatının çətinliyini görə bilirdik...