Yuxarı

İstehlakçı şikayətləri artdı – Nədən narazıdırlar?

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
İstehlakçı şikayətləri artdı – Nədən narazıdırlar?

Azərbaycanda istehlakçıların şikayətlərinin artmasının bir neçə səbəbi var. Birincisi, şikayət imkanları əvvəlkindən daha da genişlənib – internet və müxtəlif platformalar üzərindən insanlar daha rahat şəkildə narazılıqlarını bildirə bilirlər. İkincisi, əhalinin məlumatlılıq səviyyəsi yüksəlib. Üçüncüsü isə qiymət artımları və keyfiyyətsiz məhsullar vətəndaşlarda narazılıq yaradaraq şikayətlərin çoxalmasına səbəb olur.

Bu sözləri Axar.az-a açıqlamasında iqtisadçı Natiq Cəfərli istehlakçı şikayətlərində son dövrdə müşahidə olunan 16%-lik artımı şərh edərkən deyib.

Ekspertin sözlərinə görə, şikayətlərin çoxalması həm bazar iştirakçılarına, həm də dövlət orqanlarına ciddi siqnal olmalıdır:

“Çünki müştəri məmnuniyyəti çox vacibdir. Əgər istehlakçı narazıdırsa, deməli, hansısa sahədə problemlər mövcuddur. Buna görə də həm dövlət qurumları, həm də biznes strukturları şikayətlərə daha düzgün və operativ reaksiya verməlidirlər”.

Tarix
2025.09.24 / 12:04
Müəllif
Nihad Tahirov
Digər xəbərlər

İlham Əliyevin güclü liderliyinin göstəricisi... - Ərdoğan

Azərbaycan razılıq verərsə, görüş olar... - Uraloğlu

Ceyhun Bayramov Azərbaycan xalqını təbrik etdi

Eşq olsun Azərbaycan bayrağına! - Prezident

Türkiyə XİN Azərbaycanı təbrik etdi

İlham Əliyev Dövlət Bayrağı Günü ilə bağlı paylaşım etdi

Müharibədən sonra ən böyük qələbə: Yeganə ölkəyik ki...

Sülhə heç kəs 100 faizlik zəmanət verməsə də... - Bayramov

Prezidentdən hərbi paradla bağlı paylaşım - Video

Rusiyaya nota verdik, dedik ki, mandat tam ləğv olunur

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla