Yuxarı

İstehlakçı şikayətləri artdı – Nədən narazıdırlar?

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Azərbaycanda istehlakçıların şikayətlərinin artmasının bir neçə səbəbi var. Birincisi, şikayət imkanları əvvəlkindən daha da genişlənib – internet və müxtəlif platformalar üzərindən insanlar daha rahat şəkildə narazılıqlarını bildirə bilirlər. İkincisi, əhalinin məlumatlılıq səviyyəsi yüksəlib. Üçüncüsü isə qiymət artımları və keyfiyyətsiz məhsullar vətəndaşlarda narazılıq yaradaraq şikayətlərin çoxalmasına səbəb olur.

Bu sözləri Axar.az-a açıqlamasında iqtisadçı Natiq Cəfərli istehlakçı şikayətlərində son dövrdə müşahidə olunan 16%-lik artımı şərh edərkən deyib.

Ekspertin sözlərinə görə, şikayətlərin çoxalması həm bazar iştirakçılarına, həm də dövlət orqanlarına ciddi siqnal olmalıdır:

“Çünki müştəri məmnuniyyəti çox vacibdir. Əgər istehlakçı narazıdırsa, deməli, hansısa sahədə problemlər mövcuddur. Buna görə də həm dövlət qurumları, həm də biznes strukturları şikayətlərə daha düzgün və operativ reaksiya verməlidirlər”.

Tarix
2025.09.24 / 12:04
Müəllif
Nihad Tahirov
Digər xəbərlər

Şahin Mustafayev iranın energetika naziri ilə görüşdü

İlham Əliyev onlara müraciət ünvanladı

Sərhədlər bu xəritə üzrə çəkiləcək - Sərkisyan

Mehriban Əliyeva Əliyevin Trampla dialoqunu paylaşdı - Video

Bu şəxslər üçün Cibutiyə viza rejimi ləğv edildi

İlham Əliyev Aleksandr Stubbla görüşdü

İlham Əliyev keniyalı həmkarı ilə görüşdü

İlham Əliyev və xanımı BMT-nin qərargahına gəldi - Video

Serbiya Milli Assambleyasının sədri Azərbaycana gəldi

Əli Əsədov türkiyəli nazirlə görüşdü

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla