Yuxarı

İstehlakçı şikayətləri artdı – Nədən narazıdırlar?

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
İstehlakçı şikayətləri artdı – Nədən narazıdırlar?

Azərbaycanda istehlakçıların şikayətlərinin artmasının bir neçə səbəbi var. Birincisi, şikayət imkanları əvvəlkindən daha da genişlənib – internet və müxtəlif platformalar üzərindən insanlar daha rahat şəkildə narazılıqlarını bildirə bilirlər. İkincisi, əhalinin məlumatlılıq səviyyəsi yüksəlib. Üçüncüsü isə qiymət artımları və keyfiyyətsiz məhsullar vətəndaşlarda narazılıq yaradaraq şikayətlərin çoxalmasına səbəb olur.

Bu sözləri Axar.az-a açıqlamasında iqtisadçı Natiq Cəfərli istehlakçı şikayətlərində son dövrdə müşahidə olunan 16%-lik artımı şərh edərkən deyib.

Ekspertin sözlərinə görə, şikayətlərin çoxalması həm bazar iştirakçılarına, həm də dövlət orqanlarına ciddi siqnal olmalıdır:

“Çünki müştəri məmnuniyyəti çox vacibdir. Əgər istehlakçı narazıdırsa, deməli, hansısa sahədə problemlər mövcuddur. Buna görə də həm dövlət qurumları, həm də biznes strukturları şikayətlərə daha düzgün və operativ reaksiya verməlidirlər”.

Tarix
2025.09.24 / 12:04
Müəllif
Nihad Tahirov
Digər xəbərlər

Tufan Sadıqova qarşı ağır ittiham: Dövləti aldadıb...

Həbs edilən şəbəkə haqda şok iddia: Elə yüklər daşınıb ki...

Prezidentin ad günündən ailə - Fotosu

Məhz indi Bəylər Əyyubovun bu açıqlaması trend oldu - Video

İlham Əliyevdən xəbərdarlıq: Ayıq olmalıyıq...

Qroznıda AZAL təyyarəsində həlak olanların xatirəsinə abidə...

Prezidentin ayaq saxladığı pilləkənlərdə nə yazılıb? - Video

ABŞ Qəzzada bunu bizə təklif etdi - Hacıyev

Mişa doğru deyir: Hamının arzuladığı hər şeyə nail olan!

Sülh planı Kremlə çatdırıldı: Nələr var və Putin razılaşacaq?

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla