Nazirlik elektron xidməti vasitəsilə 47 mindən çox şəxsə
iş yerinə dair e-arayış verib.
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyindən Axar.az-a
verilən məlumata görə, "İş yerinə dair arayış" elektron xidməti
vətəndaşların öz iş yerləri barədə ümumi təyinatlı və ya konkret
bir quruma təqdim etmək üçün rahat şəkildə və real vaxt rejimində
elektron formada arayış əldə etmələrinə imkan verir. Ötən ilin
dekabrında istifadəyə verilən bu e-xidmət vasitəsilə cari ilin 1
aprel tarixinədək artıq 47546 nəfər vətəndaş iş yerinə dair
elektron arayış əldə edib.
Arayışda işəgötürən barədə məlumatlar, onun əlaqə nömrəsi,
işçinin şəxsi məlumatları, əmək müqaviləsinin bağlandığı tarix,
onun müddətli və ya müddətsiz olması, arayışın etibarlılıq müddəti
və digər məlumatlar əksini tapır. Həmçinin vətəndaşlar arayışları
onlarda əmək haqqı göstərilməklə və ya əmək haqqı göstərilmədən də
əldə edə bilirlər.
İki və daha çox iş yerində aktiv əmək müqaviləsi əsasında
çalışanların hansı iş yerinə dair arayışı təqdim etmələri ilə bağlı
seçim imkanı da var. "İş yerinə dair arayış" e-xidmətindən
yararlanan vətəndaşların bununla müvafiq arayışları almaq üçün
işlədikləri müəssisənin aidiyyətı şəxslərinə müraciət etmələrinə,
kağız formasında arayışları almalarına, bu proses üçün müəyyən vaxt
və əziyyət sərf etmələrinə artıq ehtiyac qalmır.
Digər tərəfdən, arayışın təqdim olunduğu qurumlar arayışdakı
məlumatların, habelə lazımi hallarda əmək haqqı barədə
göstərilənlərin düzgünlüyünü yoxlamaq imkanına malikdirlər. Bunun
üçün onlar həmin sənəddə qeyd olunan ştrix-kod vasitəsilə
"E-hökumət" portalındakı "Portal üzərindən verilmiş arayışların
yoxlanılması" xidmətindən istifadə edirlər. Qeyd olunan amillər isə
iş yerinə dair kağız formasında arayışların elektron arayışlarla
əvəz olunması prosesinin sürətlənməsinə, aidiyyəti qurumların iş
yerinə dair arayışların daha çox elektron formada təqdim olunmasına
üstünlük vermələrinə səbəb olub.