Yuxarı

Ən pis internet xidməti göstərən provayderlər - Siyahı

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Cari ilin dekabrından etibarən telekommunikasiya sahəsində şəffaflığın təmin edilməsi və xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədilə agentlik tərəfindən yeni layihənin icrasına başlanıb. Belə ki, agentlik fəaliyyət dövründə ilk dəfə olaraq “E-Şikayət” sisteminə daxil olan müraciətlərin sayı və onun icra müddətini özündə əks etdirən abunəçilərin internet xidmətlərindən istifadəsi üzrə şikayət indeksini və şikayətlərin ortalama cavablandırılma müddətini dərc edir.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi məlumat yayıb.

Bildirilib ki, təqdim edilən şikayət indeksi və şikayətlərin ortalama cavablandırılma müddəti 2024-cü ilin iyul-sentyabr ayları üzrə olmaqla, bazar payının 90%-ni təşkil edən şirkətlərə daxil olmuş müraciətlər əsasında formalaşıb.

Beləliklə, ən çox şikayət olunan provayderlərin siyahısını təqdim edirik:

Tarix
2024.12.19 / 21:35
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Vyetnamla münasibətlər strateji tərəfdaşlıq səviyyəsinə yüksəlir

İkinci mərhələdə Kəngərlidə daha çox evlər tikiləcək

Bu torpaqların sahibi həmişə biz olmuşuq...

Prezident və xanımı Ağdam Muğam Mərkəzinin açılışında... - Foto

Fransa Kanak xalqının müstəqilliyinə qarşı...

İlham Əliyev Kəngərlidə sakinlərlə görüşdü - Foto

Prezident Kəngərlidə yeni inşa edilmiş fərdi evlərdə - Foto

Simonyan müharibə barədə: Ayağına yıxılmağa adam axtarırdım...

Heydər Əliyev siyasi irsinin təməl sütunları

Bayramovdan qəzaya düşən AZAL təyyarəsi ilə bağlı açıqlama

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla